Japan – Aichi Expo 2005

EXPO 2005 AICHI JAPAN emphasized the close links binding humanity to nature in the 21st century through its theme of “Nature’s Wisdom.”
The EXPO gave visitors a chance to experience at first-hand the leading-edge technologies, new social systems and future lifestyles that may provide solutions to the many serious issues now facing the entire world. This was also an opportunity for people from all nations to share their varied insights and unique approaches, and to lay the foundations for working together on a global scale.
We believe this EXPO will leave an enduring legacy for our children and for the whole world, and we extend our heartfelt thanks and appreciation to all who participated, and to the vast numbers of vistors who came from all over the world.

EXPO 2005 Aichi Jepang menekankan hubungan dekat mengikat manusia dengan alam di abad ke-21 melalui tema dari “Alam Kebijaksanaan.”
EXPO memberi pengunjung kesempatan untuk mengalami di tangan pertama teknologi terdepan, sistem sosial baru dan gaya hidup masa depan yang dapat memberikan solusi untuk banyak masalah serius sekarang menghadapi seluruh dunia. Ini juga merupakan kesempatan bagi orang-orang dari semua bangsa untuk berbagi wawasan mereka bervariasi dan pendekatan yang unik, dan untuk meletakkan dasar bagi kerja sama pada skala global.
Kami percaya EXPO ini akan meninggalkan warisan abadi untuk anak-anak kita dan bagi seluruh dunia, dan kami ucapkan terima kasih yang tulus dan penghargaan kepada semua yang berpartisipasi, dan dengan sejumlah besar vistors yang datang dari seluruh dunia.

Saya sempat mengujungi AICHI expo ditengah-tengah magang JEPANG 2005 – 2006 :

Leave a comment